Spoločnosť Ugg vytvorila limitovanú kolekciu pre Pride 2024 v spolupráci so spisovateľom a komikom ALOKom (druhý zľava). Cieľom bolo vytvoriť odvážnu a rodovo neutrálnu obuv a oblečenie.
Poď na Dúhy!
Zaregistruj sa na najväčšiu LGBT+ sociálnu sieť na Slovensku!
Viac informácií →
Feel Heard. Feel Seen.
Názov kampane znie „Feel Heard. Feel Seen.“ Výsledkom spolupáce medzi značkou a komikom sú topánky (URSeenPlatform) a šaty (URSeen Dress), ktoré majú reprezentovať spektrum a premenlivosť queer ľudí. Topánky Ugg vydáva v dvoch verziách – zelená farba spolu so žltými a modrými pruhmi alebo v ružová farba s oranžovými pruhmi. Telové šaty sú v zelenej a ružovej farbe, ktoré ladia k topánkam na platforme. Značka myslela aj na deti. V ružovom a zelenom prevedení ponúka samostatný model Tazz for Kids.
Motivácia pre vznik kampane
ALOK v jednom rozhovore prezradil, čo predstavovalo inšpiráciu pre vznik tejto kolekcie. „V detstve som sa musel skrývať, schovávať, miznúť, aby som na seba neupozornil. Takže v tejto kolekcii sme sa snažili o niečo odvážne a vložili sme to do topánok na platforme a telových šiat. Takže keď sa ľudia budú citiť nesmelo,t tieto kúsky im ôžu dodať pocit sily.“
Podpora inkluzivity
Spoločnosť Ugg má v pláne darovať 200 000 dolárov organizáciám, ako sú It Gets Better, Pacific Pride Foundation a PFLAG National. Tie dlhodobo pracujú na inklúzii a podpore LGBT+ komunity. Ugg sa navyše 9. júna v Los Angeles zúčastní aj na sprievode LA Pride.
Pridaj sa do nášho tímu!
Baví ťa písať? Chceš mať svoj článok u nás na magazíne? Ozvi sa nám!
Napiš na magazin@duhy.sk →